Opis
Tijekom čitave povijesti likovne umjetnosti, od samih početaka do naših dana, bez obzira na zemljopisne, narodne, vjerske i civilizacijske razlike nagnuće umjetnika bilo je da zabilježi u formi i sadržaju bitnost svoga vremena. Upravo te bitnosti omogućavaju nam upoznavanje povijesti ljudskog roda na zoran način, kako bismo zrelije razmišljali o budućnosti. Također, vrlo bitan elemetn u želji za promatranjem i analizom umjetničkog rada nalazi se u pozitivnom odnosu prema umjetničkom djelu i umjetnosti općenito. Htijenje za promatranjem, uočavanjem i spoznavanjem proširit će mogućnosti za izgradnju takva odnosa prema umjetnosti. Načini i metode opisani u knjizi mogu poslužiti kao poticaji za traženje i nalaženje novih, drugačijih i zanimljivih načina i metoda. Umjetničko djelo vrijednosni je potencijal.Osnovni je poticaj nastanku ove knjige želja da se pomogne roditelju, odgojitelju, učitelju i studentu likovno-pedagoškog usmjerenja u razgovoru i radu s djecom vrtićke i školske dobi. Primjeri zorno prikazuju različite načine promatranja, analiza i mogućnosti likovno-jezičnog izražavanja i stvaranja.