Opis
Sloboda govora i mogućnosti informiranja koje pružaju društvene mreže došli su u prvi plan, dok su vjerodostojnost i odgovornost za javno izgovorenu riječ ustuknuli. Upravo unutar te dihotomije prednosti i nedostataka društvenih mreža kao novih interaktivnih medija nalazi se i glavna tema ove knjige i problem kojeg autorica istražuje.
Slobodna komunikacija u prostoru demokratske javnosti temeljni je preduvjet njegova funkcioniranja i oblikovanja javnog mnijenja. Mediji, koji nisu tek posrednici u tom prostoru već i (su)kreatori javnog mnijenja i izvor obaviještenosti građana o svim pitanjima od javnog interesa, pritom su ključan činitelj. Posebno mjesto među njima pak imaju nacionalne televizije. U tom kontekstu postavlja se pitanje utjecaja društvenih mreža na televizijski informativni program s obzirom na izraziti utjecaj kojeg televizija ima na javno mnijenje, posljedično i na oblikovanje političkih preferencija građana i općenito na stvaranje predodžbi o političkoj i društvenoj stvarnosti među građanima, što je u demokratskim društvima od ključnog značenja.