Opis
Recenzenti: dr. sc. Arjana Miljak, dr. sc. Ana Sekulić-Majurec i dr. sc. Stanislava Irović Priručnik sadrži više od 200 stranica formata A 5, sedamdesetak fotografija, dječjih crteža i drugih grafičkih prikaza. Knjiga ima meki uvez s naslovnicom u boji – likovni rad četverogodišnje Ane nastao tijekom jednog od dječjih projekata. Integrirani predškolski kurikulum – rad djece na projektima prvi je cjelovit, stručni i znanstveni tekst o dječjim projektima u Hrvatskoj. Inspirirana Reggio pedagoškom koncepcijom, autorica u prvom dijelu knjige jednostavnim jezikom izlaže proces svog akcijsko-etnografskog, kvalitativnog istraživanja: od definiranja i tvorbe kurikuluma, preko rada na projektima kao jednom od njegovih integriranih oblika do učenja predškolskog djeteta i uloge odgojitelja u njemu. Drugi dio rada sadrži istraživanje stanja u odgojnoj praksi, stvaranje mogućnosti za razvoj dječjeg suradničkog učenja, originalne etnografske zapise za razumijevanje i podržavanje dječjih interesa, “teorija” i rasprava, preispitivanje odgojiteljeve slike o djetetu, njegov profesionalni razvoj i meta-razinu učenja i poučavanja. U prilogu su detaljno, slikovno i tekstualno prikazani radovi djece i odgojitelja na projektima “Riba”, “Drvo” i “Bicikl”. Sadržaj ove knjige nudi predškolskim djelatnicima pozitivne modele suvremene, cjelovite metodike odgojno-obrazovnog rada s predškolskom djecom kao i originalni metodologijski pristup istraživanju pedagoške prakse.