Opis
Djeca dolaze u školu i počinju učiti čitati i pisati. Nekima čitanje i pisanje dolazi posve lako, drugima malo teže, ali i oni , uz malo više individualnog rada, ipak uspijevaju ovladati tim vještinama. No neka djeca imaju naizgled čudne teškoće, naprimjer u pisanju uporno čine neuobičajene pogreške koje nikako ne mogu prevladati. I roditelji i učiteljica znaju da se dijete doista trudi, ali mnogobrojne pogreške jednostavno ne nestaju. štoviše, pogreške su toliko čudne da se odrasli pitaju zašto ih dijete neprestano čini. što se to zapravo događa i kako na najbolji način pomoći djetetu da ovlada ovim životno važnim vještinama? Jednostavan i nadasve praktičan, ovaj priručnik vam pokazuje kako! U njemu ćete otkriti sve važne korake, metode i upute za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u čitanju i pisanju te obilje terapijskih vježbi za svakodnevni rad u školi i kod kuće. Priručnik je namijenjen svima koji pomažu djeci sa specifičnim teškoćama u čitanju i pisanju: logopedima, učiteljima, roditeljima i stručnim suradnicima.