Opis
Ova knjiga je praktičan priručnik za sve one koji se pripremaju poučavati djecu i učenike bilo to u ustanovama za predškolski odgoj, u osnovnim i/ili srednjim školama. Knjiga je bogata primjeraima i savjetima o tomu kako uspješno rješavati praktične probleme s kojima se svakodnevno u svom radu suočavaju odgojitelji, učitelji i nastavnici. Od posebna je interesa za studente nastavničkih fakulteta i za osobe kojima nedostaje pedahoško-psihološka i didaktičko-metodička naobrazba. Knjiga je idealan vodič za pripravnike u odgojno-obrazovnim ustanovama i njihove mentore koji ih prate i savjetuku tijekom njihova pripravničkog staža i stjecanja temeljnih nastavnih umijeća. Iskusnim učiteljima i nastavnicima ona može bitipoticaj za propitivanje vlastitog načina poučavanja. U knjizi su obrađena brojna pitanja važna za uspješnu praksu poučavanja, kao što su: kako promatrati i samopromatrati nastavu; koje su odgovornosti učitelja; kako održavati disciplinu; kako upravljati razredom: što je djelotvorno planiranje nastave: koje su dobre strane učenja usmjerenog na učenika; kako razviti sposobnost postavljanja pitanja; učiti kako učiti; kako vrednovati učenička postignuća; kako primijeniti nove informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavnom radu; što je to izvrsna nastava; koje su obveze učitelja; kako se nositi s radnim opterećenjem; kako njegovati suradničke odnose s kolegama u školi; kako se ponašati izvan škole; kako istraživati vlastitu praksu. Ovo su samo neka pitanja odgovori na koja osnažuju učitelja i nastavnika u njegovu stručnom radu, čineći ga odgovornim za odgoj, zaštitu i očuvanje sigurnosti djece i mladih. JONATHAN GLAZZARD – bio je voditelj programa diplomskog studija “Rano osnovno obrazovanje”na Sveučilištu Huddersfield, Ujedinjeno Kraljevstvo. Od studenog 2015. radi na Sveučilištu Leeds Trinity kao voditelj akademskog razvoja. NEIL DENBY je viši predavač na Fakultetu za obrazovanje i voditelj programa “Početno obrazovanje učitelja”na Sveučilištu Huddersfield, Ujedinjeno Kraljevstvo. JAYNE PRICE je pročelnica Odjela za početno obrazovanje učitelja i mentorica studentima programa poslijediplomskog studija Fakulteta za obrazovanje i profesionalni razvoj na Sveučilištu Huddersfield, Ujedinjeno Kraljevstvo.