Opis
“Vaše su stranke zadovoljne samo zato što su njihova očekivanja vrlo niska i nitko drugi ne nudi ništa bolje. Više jednostavno nije dovoljno imati zadovoljne stranke. Ako zaista želite imati vrlo živu i profitabilnu tvrtku, morate steći oduševljene – odane stranke.”
To je, u svojoj srži, savjet pružen novom regionalnom menadžeru prvog radnog dana – u novoj, izvanrednoj knjizi o poslovanju koja će pomoći svakome, bez obzira na vrstu organizacije ili tvrtke, u ostvarenju izvrsnog odnosa sa strankama te u konačnici, postizanju čudesnih rezultata.
Knjiga Oduševljena stranka – odana stranka pisana je u alegorijskom stilu kao i knjiga Jednominutni menadžer primjenjujući briljantno jednostavnu i zgodnu poučnu priču o tome kako definirati viziju, naučiti što stranke zaista žele, uvesti učinkovite metode i učiniti službu za odane stranke trajnom značajkom, a ne samo još jednim mjesečnim programom.
Američki odnos prema strankama je u krizi koja je ostavila trag razočaranih stranaka od jedne do druge obale. Knjiga Oduševljena stranka – odana stranka obuhvaća zapanjujuće nove savjete i inovativne tehnike koje svakome mogu pomoći u provođenju revolucije na bilo kojem radnom mjestu – u pretvaranju svojih stranaka u oduševljene i odane stranke koje troše novac.