Opis
Kako postići da svi učenici savladaju propisano gradivo i pri tome svakog dana nauče nešto novo?
Kako motivirati djecu koja misle da biti “pametan” znači uvijek dobivati petice bez marljivog rada?
Kako difirencirati nastavu za darovite učenike u razredu i pri tome zadržati stvari pod kontrolom, ne izazvati negodovanje drugih učenika i ne provoditi sate u pripremi dodatnih materijala.
Nastavnici si često postavljaju gore navedena pitanja. Ova knjiga sjajan je priručnik koji može pomoći da se zadovolje obrazovne potrebe darovite djece u razredima s učenicima različitih sposobnosti na učinkovit i bezbolan način.
Sadrži brojne metode provjerene u praksi, obrasce i mnoštvo drugih korisnih informacija:
kako iskoristiti suvremenu tehnologiju u radu s darovitim učenicima;
kako pomoći darovitim učenicima koji ne postižu rezultate u skladu sa svojim sposobnostima;
kako poboljšati način ocjenjivanja;
kako raditi s djecom s dvojnom posebnosti (darovitost koja često može ostati neprepoznata zbog neke teškoće (ADHD, Aspergerov sindrom, itd.))