Opis
Iako knjiga na prvi pogled izgleda jednostavna, upravo svojim sadržajem, kronološkim redoslijedom izlaganja radova te izborom autora pokazuje veliku umješnost i izuzetno dobro poznavanje ove teme. Radovi su posloženi kronološki što omogućuje praćenje razvoja pedagoške misli o igri, ujedno otkriva vrijednosti i stavove pojedinih autora i njihovog vremena. U isto vrijeme omogućuje komparaciju kroz vrijeme, ali i usporedbu sa suvremenim spoznajama o djetetovoj igri. Knjiga može poslužiti kao osnova za praćenje razumijevanja djetetove igre, ali i za daljnja istraživanja razvoja pedagoškog diskursa o djetetovoj igri u suvremenoj pedagogiji. (dr. sc. Anita Mandarić Vukušić)
Recentna djela poznatih hrvatskih pedagoga objedinjenih u knjizi daju vrlo iscrpan pregled znanstvenih i stručnih promišljanja o igri djeteta, njezinom značenju kao razvojnom, odgojnom te kao izvoru razvoja stvaralačkog potencijala svakog djeteta, ali ujedno i njegova prava na igru. Pregled radova otkriva teorijske i praktične aspekte igre i različitih gledišta u čemu se otkriva bogatstvo pristupa igri kao fenomenu svojstvenom djetetu i djetinjstvu. Vrijednost knjige i odabranih radova je u povijesnom pregledu različitih promišljanja odabranih pedagoga koji sežu u daleku 1895. godinu čime je obuhvaćeno razdoblje od 120 godina znanstvenog promišljanja ove značajne teme. Ovakav opus objedinjen oko teme dječje igre ne postoji u obliku jedinstvene knjige te publikacija uvelike pridonosi promišljanjima i budućim znanstvenim istraživanjima iz područja pedagogije ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.