Opis
Ovaj je priručnik zajednički pokušaj učenika i učitelja da pronađu i prikupe što je moguće više korisnih i praktičnih načina kako pomoći djeci s teškoćama u učenju da lakše i uspješnije uče. Autori ovih naputaka su sama djeca s teškoćama u učenju koja su iznijela djelotvorne i iskušane načine koji najviše pomažu upravo njima. Potaknuli su ih njihovi učitelji i roditelji koji su s njima radili na poboljšanju uspjeha u osnovnim područjima učenja, kao što su čitanje, pisanje, matematika, vještine učenja, zapamćivanja, organiziranja, samostalnog rada, pokazivanja znanja na testovima i dr. Svako je dijete različito, ima drugačije specifične teškoće i uči na sebi svojstven način. Pomoću ovih naputaka pomažemo svakom učeniku s teškoćama u učenju da ovlada individualiziranim skupom strategija i tehnika učenja koje će pomoći upravo njemu. Krajnji je cilj da svako dijete otkrije naputke koji mu najviše pomažu i složi kartice s tim naputcima u svoj osobni špil koji će koristiti za poboljšavanje uspjeha u školi. Naputci, njih ukupno 256, otisnuti su na zasebnim karticama i razvrstani u 13 kategorija: – čitanje – pisanje – matematika – organiziranje – domaća zadaća – zapamćivanje – učenje – pisanje testova – dugoročni projekti – spremanje za školu – zauzimanje za sebe – poticajne poruke učenika – poticajne poruke odraslih U priručniku se, uz kartice s naputcima, detaljno iznosi i cjelovit program rada s djecom – individualno, u manjim grupama i s cijelim razredom. Program je namijenjen radu s učenicima od 1. do 8. razreda koji imaju teškoće u: – čitanju s razumijevanjem; – ispravnom i smislenom pisanju; – računanju i rješavanju matematičkih zadataka; – pamćenju naučenog; – organizacijskim vještinama; – radu na domaćoj zadaći i dugoročnim projektima; – učenju i pokazivanju znanja; – motivaciji i samopouzdanju.