Opis
O knjizi
Knjiga Thomasa Armstronga donosi niz primjera predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola koje se mogu nazvati najboljim školama. Te su škole najbolje zbog pedagoških pristupa koje odgojitelji, učitelji i profesori primjenjuju u svom radu. Autor u knjizi uspoređuje prednosti i nedostatke dvaju – u suvremenoj pedagoškoj praksi – prevladavajućih pristupa. Prvi je orijentiran na akademska postignuća, a drugi na razvoj čovjeka.
Namjena knjige
Knjiga je namijenjena odgojiteljima, učiteljima i profesorima koji svoj odgojno-obrazovni i nastavni rad u vrtićima, osnovnim i srednjim školama žele inovirati uvidima u bogata iskustva rada najboljih škola. Pedagozima i drugim stručnim suradnicima knjiga može biti inspirativno štivo u procesu profesionalnog razvoja.
O autoru
Dr. Thomas Armstrong autor je više knjiga iz područja odgoja i obrazovanja namijenjenih unapređivanju rada odgojitelja, učitelja i profesora. Njegova knjiga Višestruke inteligencije u razredu objavljena je u prijevodu na hrvatski (Educa, 2006).