Opis
O knjizi
Koje su to uspješne nastavne strategije? Kako znamo da su one uspješne? Kako ih nastavnici mogu primijeniti u svom radu? Kako i koliko pojedine nastavne strategije mogu poboljšati učeničke rezultate? To su samo neka pitanja koja se postavljaju u mnogim školama. No, zauzeti brojnim obvezama, nastavnici nemaju vremena potražiti na njih odgovor. Autori knjige pregledali su stoga rezultate brojnih istraživanja da bi došli do zaključka o postojanju devet nastavih strategija koje imaju pozitivan učinak na postignuća učenika. To su pronalaženje sličnosti i razlika; rezimiranje i bilježenje; povećanje truda i davanje priznanja učenicima; zadavanje domaćih zadaća i vježbanje; primjena nelingvističkih prikaza pri učenju; kooperativno učenje; postavljanje ciljeva učenja i davanje učenicima blagovremenih povratnih informacija; stvaranje i provjeravanje hipoteze te primjena u nastavi pitanja, natuknica i složenih organizatora.
Namjena knjige
Knjiga Nastavne strategije ponajprije je namijenjena učiteljima i nastavnicima koji rade u osnovnim i srednjim školama. Dobro će doći početnicima kao i iskusnim učiteljima i nastavnicima. To stoga što knjiga sadrži niz primjera uspješne primjene strategija u neposrednom nastavnom radu. Uz to, knjiga donosi brojne prikaze, praktične upute, nacrte nastavnih jedinica koji mogu pomoći u planiranju i primjeni svake od devet opisanih nastavnih strategija.