Opis
O knjizi
U ovoj knjizi čitatelj će naći niz praktičnih savjeta i odgovora na pitanja kao što su: kako pripremiti učenike da budu spremni učiti, kako obogaćeno školsko okružje utječe na mozak, koje su novosti o poremećaju pažnje i hiperaktivnom ponašanju učenika, kako ADD/ADHD utječe na disciplinu u razredu, kako prijetnje i stres djeluju na učenje, kako povećati unutarnju motivaciju učenika, što nam istraživanje mozga govori o nagrađivanju učenika, koje su to strategije za emocionalno angažiranje učenika, kakav je odnos između kretanja i učenja, zašto se učenici ne prisjećaju bolje, kako postići da naučeno ostane upamćeno.
Namjena knjige
Knjiga je namijenjena svima koji rade u odgoju i obrazovanju – odgojiteljima, učiteljima, profesorima, pedagozima, psiholozima i drugim stručnim suradnicima, mentorima i prosvjetnim savjetnicima i drugim stručnjacima za odgojno-obrazovni rad.