Opis
Ovaj su priručnik izradili vrhunski, međunarodno priznati stručnjaci iz Europe, Kanade i SAD-a. On nam pruža integrativnu platformu za različite, komplementarne pristupe. Neka od najvažnijih obilježja ovog priručnika jesu središnje mjesto razvojne perspektive, isticanje važnosti okoline osoba s intelektualnim teškoćama i razvojnim poremećajima, kombinacija teorijskih i praktičnih aspekata te preporuke za organizaciju službe. Biopsihosocijalni-razvojni pristup najveća je snaga ovog priručnika. Takav pristup može pomoći da se izbjegne usko gledanje u kojem se problemi ponašanja tumače isključivo kao osobine ličnosti. Osim toga, može širiti strategije djelovanja preusmjerujući pozornost s lijekova na promjene okolišnih čimbenika. Takav pristup uzima u obzir ljudska prava i suvremene trendove kojima je fokus na uključenosti i participaciji u društvu osoba s intelektualnim teškoćama i razvojnim poremećajima. Ovaj priručnik će zasigurno pridonijeti razmjeni znanja i iskustva profesionalaca u ovom području.