Opis
Čitanje kao vještina, psihološki proces i najnovija prilagodba živčanog sustava potrebama komunikacije i kulture proučava
se odavno. To je vještina bez koje moderni čovjek ne može i važno je usvojiti je u dječjoj dobi, jer na toj vještini počiva
u velikoj mjeri djetetova spoznaja svijeta i mogućnost budućeg profesionalnog osposobljavanja. Zato je golem broj istraživanja
u psihologiji najprije nastojao otkriti bitna svojstva procesa stjecanja čitačke vještine, a zatim je nešto manji broj
njih nastojao otkriti koje su učinkovite metode podučavanja čitanja. Autorica je napisala ovu knjigu s isključivom svrhom
proučiti što je znanost o čitanju i što nam ona korisno ili novo nudi za ustrojavanje i poboljšanje prakse podučavanja
čitanja. Uz knjigu, tu je i Radna bilježnica, praktična zbirka zadataka za vježbanje percepcije govora i uočavnja značenja
te čitanja i pisanja uz pomoć slovarice.