Opis
Autorica u ovoj knjizi istražuje mogućnosti pretvorbe predškolske ustanove u organizaciju koja uči – u vrtić u kojemu će djeca i odrasli imati priliku kontinuirano zajedno učiti i na tim osnovama sukonstruirati kurikulum. Inspirirana Reggio pedagogijskom koncepcijom i kao zagovornik humanističko-razvojne pedagoške koncepcije u nas, autorica istražuje otkrivanje potencijala predškolskog djeteta i promišlja stvaranje kvalitetnih uvjeta u vrtiću za njihov procvat, kako bi kurikulum bio po dječjoj mjeri, polazio od djeteta i njegovih potreba, potencijala, znatiželje i prirodne želje za znanjem. Osim teorijskih razmatranja, autorica donosi i detaljan opis i rezultate akcijskog istraživanja odgojne prakse i stvaranja predškolskog kurikuluma i vrtića kao organizacije koja uči, koji su provedeni u tri različita hrvatska vrtića. U tim vrtićima se uspjelo postići povezivanje, bliska suradnja i zajednički rad i učenje djece i odraslih, čime se u velikoj mjeri približilo konceptu organizacije koja uči.